Mellobiljetter <3

2007-10-18 @ 22:59:42
image313
Yeah, biljetter var då bokade till Melodifestivalen 2008 :D Karlskrona lördagsrep med Mika och Adam :D och Stockholm fredagsrep med Mika och Mikaela :D <3 thihi, jag längtar så sjuuukt mycket :D och får se om det hinner bli något mer också, de är ju ett tag kvar ju...


dagen annars har varit lite jobb och så, stressigt att få klart ett dansaerobics pass + musik till de.. jag ska nämligen köra två pass imorrn på badet.. de är kommundagarna här och alla som jobbar inom kommunen har fått anmäla sig till och pröva på lite pass under tre dagar.. så imorrn 11.15 har jag första passet och sedan andra passet 13.15 : ) de ska nog gå fint de.. hoppas jag iallafall, måste köra igenom passet en gång innan jag lägger mig!
sen efter det så blir de raka vägen till skolan, lektionen börjar egentligen redan vid 13-tiden, men jag kan inte dyka upp där då, så jag skyndar mig dit när jag är klar.. ska prata lite med läraren lite snabbt bara.. sen hem och ringa till Ingrid på SGA.. så jag får det undanstökat! och sen drar jag troligtvis ner till badet lite senare på eftermiddan/kvällen också, träffa Sanela lite : ) ... sen blire väl tv som vanligt.. lär kanske ta tag i lite plugg också :P
juste, jag får inte glömma, jag kan ju åka och hämta ut mellobiljetterna också :D så dom finns här hemma (a)

nej ska nog dra mig nu, är så sjukt trött ...
på återseende, love / Carro

Sonja är sööt, Sonja är Kärlek, Sonja är Saknad !!
image313


Kommentarer
Postat av: Mika

Det kommer äga som fan! Vi hämtade biljetterna idag :D :D:D längtar sjukt mkt nuuuuu! hihi.
Och Sonja är käääääääärlek! (L)

2007-10-19 @ 12:59:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Carro

Mika: Jaaaa :D jag hämtade också biljetterna tidigare idag :D hihi. lääängtar! (L)

2007-10-19 @ 16:18:21
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback