orientalisk dans, plugg och annat

2007-10-19 @ 23:40:49
Toooday ...

idag körde jag mina pass på badet som sagt, och de gick väl bra.. alla var typ nybörjare på dansaerobics och i aerobics överhuvudtaget, så de var lite skojsigt : ) haha. jag var även iväg till skolan efter de, och där hände de absolut inte mycket alls, jag var så sjukt trött.. men de var skoj att lyssna på läraren (a) hihi. sen var jag hem en stund och sen vidare till badet igen, pratade massa med maria : ) sen vid halv sju kom sööta Sanela, thihi. då var jag med på orientalisk power dans.. de är kuuul! sen lite mysprat med henne <3

hemma; först mat och kollade på Doobidoo med mamma.. goa Jessica var med, så sööt. sen kolla vi lite snabbt på Idol, och ja jag har en favorit där och de är helt klart Marie Picasso, vilken stjärna! efter det så blev de datorn och massa go snack med Mika, älskar dig <3 och lite koll på Min bästa väns bröllop. sen lite snack med Adam : ) och nu händer absolute ingenting.. ska nog ta på en film och mysa lite med pluggböcker i knät (a) HA.

jag har ooont i min fot, under foten :S.. tror att de kan bero på dåliga skor och för hårt underlag... måste köpa nya!!!

Hörs alla vänner / Carro, den glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback