Slappdag

2007-10-23 @ 22:38:26
vilken otroligt slappdag de har varit idag.. inte hänt mycket alls, de brukar ju vara skönt.. men denna dag blev mest seg och klockan kröp fram, haha.. har pratat med ingrid på sga, så nu kör jag inge mer där, men jag kanske får betala tillbaka lite på utbildningen ialf : /. sen var jag iväg på orientaliska power dansen vid 17-tiden. Sanela som körde denna gången... uuunderbart kul, mycket skratt, prat och mys.. sanela och jag var lite flumm och vi bara lära köra igenom dansaerobicen också, very funny :D
sen massa tv : vänner, ugly betty, desperate housewives och nu brothers and sisters ; )

jag blev bjuden på en halloween fest idag, yaay.. om någon vecka smäller de, hemma hos Linda, med massa folk.. de ska bli otroligt roligt.. maskerad givetvis, så va fan ska jag klä ut mig som?! jag behöver hjälp, ge mig förslag, snälla :D !!

kärlek / C .


". jag längtar till allt med dig, du följer mig även om jag snubblar.. ibland.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback