Städning, Babben & co .

2007-10-20 @ 21:31:42

Jag har städat mitt rum idag, i brist på annat... haha, menmen, kan vara kul att städa ibland.. hittade massa gosiga tidningsartiklar med Sonja. hon är ju så sjukt sööt <3 och det är lite tomt i mitt rum nu, tycker jag (a) HA.

jag har nyss kollat på Babben&co, Sooonja var med :D iiiih, så vacker ju. Hon sjöng Det är inte regn som faller så fantastiskt.. hahaha jag dör, fy tusan va hon är härlig.. Fröken Aldén är verkligen sjukt Bäst, haha.. hon var go i Heta stolen, en minut, va faaan xD Hon ÄR kärlek!!
Nu ska jag se Sing a long!! : )

Dirty dancing och plugg inatt.. så jag är trööött nu xD haha. Kanske blir sängdags snart, eller vi får se hur de blir. kanske blir kvar vid msn nån timme...

Gränslös Kärlek / Carro

image314


Kommentarer
Postat av: Sara

en utmaning väntar på dig i min blogg.

2007-10-21 @ 10:49:16
URL: http://saraaphiilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback