Trötter ...

2007-10-16 @ 23:58:48
jag var trött redan imorse när klockan ringde.. eller först vaknade jag med ett rus och trodde klockan var halv ett men den var inte ens tio, haha. så jag låg och drog mig ett tag innan jag gick upp.. tänkte då fixa lite med dansaerobicspasset, men det gick inget vidare. jag drog till badet till halv två ungefär, träffade Maria och pratade lite. skulle hoppa in istället för henne på hennes vattengympa grupper.. en klockan två och en klockan tre. och det gick bra, kul när det är så många : ) men dom klaga lite på min musik, den var för ungdomlig, haha. men så kan det väl vara, jag hoppade ju bara in.
Sen efter fyra så kom även Sanela till badet.. underbart att träffa henne igen :D vi drog och provade lite kläder där, sen prata lite med Maria igen, o även lite med Eva och Päivi : ) sen vidare på orientalisk power dans som började vid fem tiden.. och de var roligt, men jag var så sjukt trött och hungrig så jag kunde inte koncentrera mig så värst, haha. efteråt stannade jag och Sanela kvar en stund och pratade och sen tog vi sällis hem till henne och sedan åkte jag hem till mig.. ställde in aerobicen idag igen, måste ringa Ingrid nu, såhär kan de inte vara..
Och nu ikväll har jag kollat lite tv.. och pratat med Underbara Mika i telefon :D iih, så trevligt :D tack, jag älskar diig gumman <3

ja som sagt så är jag sjukt trött efter dagens träning, blir mer imorrn.. så jag ska ta och krypa till sängs nu innan jag somnar här!!

KÄRLEK / C.

Kommentarer
Postat av: adam

vi måste prata sen, Sanna ska vara med i mellon ju, :D

2007-10-17 @ 14:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback