2/9 - DEA är ju Värsta Schlagern

2007-09-07 @ 15:19:42

Vi hade även här klockan på ringning vid 8 typ.. gjorde oss klara och for in till stan och mötte Josefin vid plattan : ) .. Micke och Josefin stack till Skansen för att fixa platser medans jag väntade in Adam : ) sen drog vi också dit, kom väl dit runt 11 typ.. de var ju ganska mkt folk där, men inga vid scenen, förutom vi då (aa) haha, längst fram satt vi såklart!! dom höll på och fixa o dona på scenen... tyvärr blev de inget soundcheck, fast det visste vi ju typ redan! vi sprang runt där lite i väntan, köpte popcorn, haha.. Sedan träffade jag även Mathilda :D första gången liksom.. gud vilken härlig människa, sjukt goo asså <3 : ) vi måste se till att träffas mer :D ! sen åt vi och så medans vi satt där och uggla : ) satt även upp videokameran, tänkte ju filma hela konserten ;D


Sedan vid 14-tiden så började Markoolio-konserten ; ) yeah.. började såklart med introt "Vad gör du".. sedan kom han in och yeeah körtjejorna kom in :D Dea och Jessica <3 dom vi var där för (aa) .. fortsatte med "partypest" :P sedan "Ingen sommar utan DEA" (reagge) ... de var grymt ; ) hahaha. sen blev de "sola och bada i piña colada", yeah vadå sööta i solhattarna ^^.. och när Marko pratade innan "Jag orkar inte mer", så fort han var påväg ner och sätta sig.. så skrek jag och Micke (a) HAHA, vi visste ju att de var den, och alla tre skrattade!! sen var de dags för VS :D konserten höjdpunkt (a) Marko: nu ska vi ta och köra lite schlaaager.. WIIIIIEHOO!! jag och Micke: Dea *klappklappklapp* Dea *klappklappklapp* ... yeah vi skrek så lite grann.. sen presenterade han Dea och kollade på oss :D haha. vadå Dea är söööt ^^. sen började dom och yeah va grymma dom är <3 MEN mitt i låten så säger vakthelvete åt oss att vi inte får filma :| mitt i liksom :S så då var de bara att stänga av, men vi spelade in med bara ljud tills låten var slut (a) . vi ville ju ha hela ju, PISS! haha.
Fortsatte med "Pimpar loss" tror ja :P sen "Åka pendeltåg" hahaha, vi ägde i refrängen ; ) vi flög upp och dansade med dom (aa) HAHA, vadå dom skratta åt oss.. satt oss ner och flög upp i nästa refräng :P yeah, sen blev de ju så att Alla skulle lära sig den.. hahaha.. hmm vad blev de sen för låtar.. massa gamla ialf :D och vi sjöng för full hals ;D sen blev de "Mera mål" o "In med bollen"... älskar avslutet där ^^ haha.. sen blev de sista låten, Rocka på, eller extra numret ska man väl kalla de ;D vadå grymt liksom!! jag älskar konserten.. sen precis innan dom sprang av scenen så ropade jag på Dea, hon bara vände sig om.. *slängkyssar* hahaha, så sööt <3

Sen var det bara att gå till sidan och vänta :D hihi. Milla och Emma var även där : ) träffade på Bosse där, snackade lite med han.. och även lite mer med Thilda, får ses snart igen tycker jag :D tillslut så kom Marko ut och signera.. jag gick fram till hans manager och frågade om han kunde skicka ut tjejerna och de skulle han försöka göra : ) och tillslut kommer Dea ut :D kärlek till den bruden <3 så sjukt underbar, pratade lite med henne och sen tog vi kort : ) sen lära hon in och packa innan dom låste, så bad henne skicka ut Jessica.. och hon kom ut, så glad så :D så underbart att träffa henne också, pratade även lite med henne och där blev det också ett kort : ) första gången jag träffade henne ju, goo människa <3 sen lära även hon in och packa, haha.


Så då drog vi från skansen, hem till Micke : ) åt lite och sådära.. sen tillbaks till centralen för jag skulle hem med bussen halv 7.. där träffade vi Milla och Emma igen : ) och allihopa följde med mig till bussen.. pratade lite och sådära, sen sa vi hejdå och jag hoppade på : ) .. ingen musik blev de på hemvägen, för lurarna låg ju i andra väskan som låg i bagageutrymmet, smart :P HAHA. jaja, kom hem till halv tio typ : ) och va tusan gjorde jag då :S satt vid datorn tror jag, o la in alla bilder och så : ) blev nog en rätt tidig kväller!! haha.

TACK för en sjukt underbar dag <3

image271

     Kärlek    


Kommentarer
Postat av: Mika

OCH JAG ÄR AVUNDSJUK, SÅ JÄKLA AAAAAAAAAVUNDSJUUUUUUUUUUK!
låter kanon iaf. Nästa sommar är jag med! ;)
puss på dig!

2007-09-07 @ 19:29:57
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: sofie

det är linda som är värsta schlagern ;) hennes låt hennes citat haha.

2007-09-07 @ 19:32:57
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Carro

Mika: AAAAW baby.. aah du skulle varit med.. yeah nästa sommar, då ska vi äga! ;) PUSS på dig älsk!
Sofie: haha okeej :P

2007-09-07 @ 20:00:04
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: adam

Tack för ännu en kul resa, sjukt kul hade vi även denna gång love :)! See ya soon
Puss

2007-09-08 @ 00:37:28
Postat av: Malin

Håller med dig Soffish ;)

2007-09-08 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback