31/8 - Here I come

2007-09-07 @ 14:10:33

i fredags åkte jag till Stockholm som sagt.. bussen gick vid 11.. så var framme i Sthlm runt 14-tiden och väl där så mötte Micke upp mig : ) vi tog t-banan hem till honom direkt.. va gjorde vi då, hmm.. satt kanske vid datorn lite och så, sen tog vi en promenix med hans mor och en hund som dom skulle lämna hos någon ; )

Sen ringde Adam och frågade om vi kunna komma in till stan och hänga på till Vasa teatern :P haha. han och Anna ville de.. JESC höll ju till där : ) så vi kasta på oss alla grejer och for in till centralen där vi mötte Adam.. stressigt blev de, haha, åt lite på donken där innan vi begav oss till teatern! : ) vi gick in på teatern och efter en stund blev de insläpp, mycket folk som skulle gå :P hahaha.. vi träffade även på Johanna Karlsson där inne (a) hihi. men efter att vi stått där ett tag så frågade vi om de fanns några platser lediga, men just då fanns de inga.. och då fick jag och Micke bråttom hemåt för vi ville ju inte missa de ; ) hehe. och när vi sitter på t-banan hem så får vi mess av Adam, att han hade kommit in och fått plats.. vadå surt att vi åkte :P HAHA. menmen, vi kom hem och kollade på det hemma : ) det var ju inte livsviktigt för oss att vara där..


Sen satt vi typ väl vid datorn igen, snackade massa.. så sen kväller blev de inte, men runt 1 maybe ^^.

image266
Frida Sandén - Vinnaren i JESC ... rätt vinnare tyckte jag ialf .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback