Helg .

2007-09-23 @ 16:46:44
helgen har snart rusat förbi.. och jag minns knappt vad jag har gjort :S haha. hmm nu ska vi se här...

jag har tilbringat mycket tid här vid datorn, menmen, de är ju här jag har vännerna (aa) <3 .. varit till valbo, lämnade in min kamera på lagning, ska ta 2 till 4 veckor.. kan inte vänta så länge, köpa ny?! ... jag har gymmat med mor min.. beställt Bounce instruktions dvdn; lär dig dansa som bounce.. pluggat lite smått.. kollat massa tv och film "Saturday night fever".. och sovit har jag väl med gjort : )

image291

längtar till på lördag, en liten uppvisning på stan.. yaay <3

nej jag måste verkligen plugga, jag får inte sitta här!!! hörs kanske senare.
Kärlek till Er
/ Carro


HON ÄR SÖÖT!! så äre bara, sötare människa får man leta efter, för det finns fan ingen sötare! SÖTAST är vad hon är.. och att hon bara står där och låter liksom, och är olagligt sööt också.. jag får snart hjärtattack!! aww så sööt.. hon låter, ibland väldigt mkt och ibland lite mindre.. varje gång hon låter så blir man så glad! hon är glädje, hon är kärlek!! och om jag inte nämnt de tidigare så kommer de nu, Hon är så jäkla sööt! Älskar tösabiten <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Visst är det Dea du menar?? :P
Hon var ju söööööööööötasst igår hos Babben ;D :DDD

2007-09-23 @ 19:32:40
URL: http://smurfzing.bloggspace.se
Postat av: Carro

haha helt rätt ;) jamen gud ja ;D höll ju på att dö här ja ;O HAHA, så SÖTAST!

2007-09-23 @ 20:01:21
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Mika

HOA, jag tänkte oxå Dea direkt. MÄNNISKAN TAR JU DÖD PÅ MIG. Och på dig med. XD Vi får skaffa Deaskydd? öh. eller kanske itne ;) PUSS!

2007-09-24 @ 06:41:03
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback