reeegn

2007-09-08 @ 14:40:00
jag vaknade faktiskt självmant redan vid 9 idag.. och hörde regnet ösa ner utanför och såklart För att du finns spelades på radion ^^. det var riktigt mysigt.. sen dess har det inte hänt mycket alls, suttit här och ugglat.. o kollat på allt regn som fallit.. så sjukt mysigt när det regnar ju!! låter så härligt.. : )

det händer väl inget speciellt under dagen heller.. och inte ikväll heller vad jag vet. o det finns ju absolute inget på tv.. ååh va drygt.. oj kom på en grej, det är fan schlagerparty ikväll ju xD viktigt, haha.. då händer det något iallafall (a)

nej ska nog ta och kolla på lite inspelat nu !!! först nåt att tugga på!
Jag skriver nog mer senare...

Kärlek /
Carro

image273

Kommentarer
Postat av: adam

hehe, kul dag du verkar haha. jag var tvungen att sälja tidningar i ösregn ja, haha :P love u

2007-09-08 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback