Trötter .

2007-09-19 @ 00:03:53

Ja de är jag verkligen.. fy tusan asså.. jag kommer ta kol på mig själv xD

jag vaknade självmant vid typ nio idag.. hahah, eller vaknade först vid sex för då fick jag mess xD haha.. jag skulle ju haft klockan på ringning, men den hade inte jag ställt.. jag somnade nog på en gång när jag la mig inatt, klockan var ju faktiskt tre.. så den hann jag inte ställa.. men jag gick iallafall upp då vid nio, gjorde mig i ordning.. cyklade till resecentrum och tog halv elva bussen in til Gävle. kikade runt lite på stan, träffade Erika, en gammal klasskompis, trevligt : ) sen vid typ halv tolv så träffade jag Anna-Karin.. vi drog oss till stan och kollade runt massa :D hann även med en fika innan hon skulle hem igen : ) sjukt trevligt hade vi de.. Kom hem runt halv tre typ, och då hade jag fått Mello07 dvdn :D yeah äntligen <3 . sen gjorde jag väl inte så himla mycket.. det blev så att jag drog iväg till badet vid fem och tränade step up, lite oplanerat men hade inget att göra : ) hem och vila en liten stund och sen vidare till jernvallen för att köra mitt aerobicpass.. och fy faan asså, jag orkar knappt med mitt eget styrkepass, va har jag gjort?! haha.
Sen hem och kollade på säsongspremiären av Desperate Housewives och So you think you can dance.. yeah så bra, dans is the shit! och nu har jag kollat på Rocksystrar och den är bra :D

historia imorrn, buhu.. haha.. nej nu ska jag se lite mello va (aa)
Kärlek till Er Alla / C.


Kommentarer
Postat av: Mika

Jag känner mig fett träffad angående sms:et, HAHAHA!

2007-09-19 @ 17:39:44
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback