Veckan som gått ...

2007-09-15 @ 13:46:15
Måndag: Var jag till Komvux på lektion, programhantering 9.00 - 11.20... yeah de var väl kul : ) sen gjorde jag inte så mycket under dagen.. Pratade i fonen <3 haha. senare på kvällen åkte jag till valbo med mamma och syster. Köpte ett par skor ^^.. sen blev de väl datorn : ) .

Tisdag: idag var det inge skola, ledig :D haha, jag gjorde väl inget speciellt.. var iväg och tränade step up vid 17-tiden.. och sen vidare till jernvallen för att köra min aerobicsgrupp 19.30.. : ) sen hände inge mer här, tror jag...

Onsdag: dags för skola igen, haha. historia denna gång, började vid 14.00 till ungefär 15.30.. så drygt med historia verkligen. sen hann jag hem en snabbis för att sedan dra till parkbadet och träna gympa vid 17.00 och efter det så blev de dansaerobics.. hem till tvn, kollade på Top Model Sthlm : ) .

Torsdag: skolan igen, nu började vi 10.00 med programhantering, höll på till 12.00.. då drog vi och köpte lite korv på statoil, haha. sen tillbaks till 12.30 för att ha datorkunskap till 15.00.. yeah ;D sen hem och senare så drog jag iväg till badet för att träna aerobics vid 19.00 : ) . sen blev de hem och glo på tv.

Fredag: skolisch : ) började med historia vid 13.00 och höll nog på fram till 15.30 typ.. de var workshop och vi bestämde oss för att aldrig mer sätta vår fot där (aa) hahaha, men läraren vill vi ha, hmm.. efter det så var de hem en stund och sen vidare till pappa : ) . kollade lite tv och sådära, kom i säng runt 2-tiden typ.. haha.

Och nu idag har det inte hänt mycket alls.. sitter här o ugglar o har grymt tråkigt. vad ska man hitta på?! plugga skulle ju vara bra, men de orkar jag fan inte xD haha, nej får se vad som händer... ikväll är de iallafall Sing-a-long att kolla på :D blir väl helt enkelt en slappdag, drygt!!

Massa Kärlek till Er / Carro .


Kryssningen är bokad också, fettnajs liksom <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Vad är det för kryssning?? :P

2007-09-16 @ 10:16:18
URL: http://smurfzing.bloggspace.se
Postat av: Carro

Mikael: Silja festival.. Sara Löfgren som uppträder :P hihi.

2007-09-16 @ 13:30:15
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Mikael

haha okej :P

2007-09-17 @ 07:45:19
URL: http://smurfzing.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback