Äntligen...

2008-04-10 @ 22:37:51

Nu har Carro varit duktig... När Grey´s var slut så ville jag göra något och mamma kom med nytvättade kläder och det fick ju absolute inte plats i min garderob :S HAHA. Då slog det mig att jag kunna rensa garderoben lite (a) HAHA. Men iallafall, jag började med det strax innan sju och jag blev klar för en halvtimme sen!! Fy faan va mycket kläder man har asså, men nu är det mesta borta eller ja en del iallafall :D Så jag fick plats med de nytvättade, gött!!

Jag slog mig precis ner här vid datorn, gör inte mye alls, diggar lite musik och sådära : ) Ska väl strax hoppa i sängs kanske!! Skola tomorrow igen, naaajs : )

Kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback