...

2008-04-26 @ 12:46:35
Här sitter jag och trycker som vanligt.. Jag ska inte bli kvar här vid datorn idag har jag lovat mig själv, jag måste tänka lite på skolan nu känns de som! Jag har lite saker som måste vara klar till på månda ju :/

- Författarpresentationen - muntligt...
- Frågor om realism&naturalism - seminarium...
- Fördjupning - måste skriva om språkvetarna...

Nej jag ska ta och hoppa in i duschen och fixa lite av de där ovanför här.. Skriver nog mer senare igen, och ikväll kommer Milla hit :D hihi!

Kyss & kärlek
Carro

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie och Simon

Hej Carro! Hoppas att allt är bra med dig! Idag har vi varit i Tuna Park och tittat på stjärnskott 2008 och era nya idoler Caracola! De kom ihåg Simon ifrån kryssningen, kul! I morgon skall vi till Södertälje och träffa Linda ( om hon nu inte får förhinder.... hoppas inte!) Ha en fortsatt toppen helg! Kram E-M och Simon.

2008-04-26 @ 17:11:29
Postat av: Carro

Eva-Marie och Simon: Hejhej! Jo tack allt är bra, hoppas allt är bra med er med :) Jaha okej, men ååh så kul :D Nej va gulligt att de kom ihåg Simon! :) Aha okeej ja hoppas ni får skoj på Linda:D Själv ska jag till Valbo och se Stjärnskott 2008 och Caracola!! Ja desamma, vi kanske ses snart! Kramkram/Carro

2008-04-26 @ 18:16:27
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback