Ett år sedan...

2008-04-25 @ 10:52:11

Nu är det gått ett helt år sedan Sonja släppte sitt debutalbum.. Och så här skrev jag då om hennes skiva:...


"Hon har verkligen lyckats, en helt underbar skiva . Låtarna är helt fantastiska, så fiina texter, helt otroligt . Den människan kan verkligen skriva texter som berör. Och hennes röst, jag bara älskar den, hon berör helt enkelt. Hon sjunger så gudomligt vackert, med en sån känsla och allt blir så äkta rakt igenom. Den bästa skivan någonsin, älskar den <3"
image662


Och jag håller fast vid de orden än idag.. För jag verkligen älskar skivan. För det har inte gått en dag utan att jag lyssnat på skivan/låtarna.. De växer för varje gång man lyssnar!! Jag är fortfarande helt frälst i För att du finns, tro det eller ej.. Men den låten kan man Aldrig sluta lyssna på, så otroligt vacker.
Visst längtar jag till hösten när hennes andra album släpps, det gör jag verkligen. Det kan ju bara bli bättre, ännu ett album på ren svenska och säkert i samma stil.. Åh det kommer nog vara mycket kärlek över den, lika som de är över detta, första albumet.

Sonja är helt fantastisk! Hon är mycket kärlek, hon är obeskrivlig, helt enkelt! <3

" Här står du, med allt jag velat ha
Som ett svar på frågorna jag bar
I mitt bröst
Nu ser jag allting klart
Här står jag, med världen i min famn
Och jag flyger över hav och land
För lyckan bär ditt namn
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback