Jag vet...

2008-04-06 @ 16:23:35
...jag ska inte sitta här, men jag dras till denna burk!! jag skulle ju plugga idag som sagt, det blev inge pappa för det regnade när jag vakna idag.. och allt mitt plugg finns ju på datorn, så jag kan ju helt enkelt inte vara ifrån den.. men jag vet ju att så fort jag sätter mig vid datorn så går ju allt annat före!!! Och jag har inte ens bröjat plugga än, nån som är förvånad, nej jag förstod väl de, haha!! Men böckerna ligger bredvid mig här på stolen, men mer orkar jag tyvärr inte... det är ju så jooobbigt!!!
Jag är ju så sjukt trött också, så mitt huvud orkar inte med att tänka heller, haha!! Men jag måste skriva min sammanställning i svenskan, måste chocka läraren lite HAHA!! Aja jag skriver väl igen senare, får se om Carro varit duktig eller bara jäkligt lat...

CIAO!!!

... jag taggar för fullt, gör ni det också?! ; )

Kommentarer
Postat av: Mikael

Jaaaa, vi taggar som bara sjutton :D :P Längtan är SÅÅ stor :D :D

2008-04-06 @ 16:27:16
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se
Postat av: adam

taggar för vad :O?

2008-04-06 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback