Jobb, jobb ...

2008-04-29 @ 21:17:22
My day ...

Vaknade lite sent så det blev ingen skola för mig, det var inte bra alls!!
Examination 16 maj, not good! Måste lösas, snarast!


Annars suttit här vid datorn hela dagen lång..
lite planering inför sommaren, myssnack med vänner, glott på olika klipp och försökt fixa ny musik till vattengympan -de gick skit- HAHA!

Jobbat har jag gjort nu ikväll här! Två vattengympa pass efter varann, de är jobbigt gott folk! Ett klockan sex och ett vid sju, men det gick bara fint de!! Träffade Therese också, kul som sjutton att hon kommit hem :D mysmys!

Nu myser jag på msn med goa vänner <3 Ska väl ta på lite musik med, de är väldigt tyst här xD haha.
Jag längtar till sommaren och jag saknar er......

Massa kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback