Körslaget och Sing a long!

2008-04-05 @ 22:03:14
Ja nu är tvn slut för ikväll iallafall ;D två program samtidigt är lite svårt asså xD haha!

Körslaget... Ja här kan jag ju bara säga att Team Agnes gör det igen, SÅ HIMLA BÄST!! Team Lotta var näst Bäst asså, ojoj dem var grymma!! Team Linda var bland det sämre nu igen, tyvärr, dem må skräpa sig asså!! Och Annette i Team Siw är ju bara så sjukt härlig asså, henne diggar jag ;D Yaay (a) De andra teamen var väl helt okej, sämst var nog antingen Team Markoolio eller Team Siw!! Och det blev Team Siw som åkte ;D haha, de var väl helt rätt liksom!!

Sing a Long... Va ska jag säga.. HAHAHA Marie är fan Bäst asså HAHA xD Hon är sjukt härlig den där bruden, jag diggar henne till tusen :D Och fy faan va dryga Lycke bröderna är, dem gillade jag inte xD HAHA. Sjukt grymt program asså!! hihi. PICASSO ÄR BÄST SÅ ÄRE BARA!!!

Yaay, nu gör man typ inget, ska snart natta datorn.. Eller jag vill de iallafall, men det kommer nog inte hända än :/.....

Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback