Lördag!

2008-04-19 @ 23:40:27
Jag sitter här just nu och myser med några vänner på msn :D Alltid trevligt!! hihi!

Och vet ni va, för er som inte sett/läst de, så har Rix fm städerna kommit upp :D Lycka, eller något sådant ;D haha, nu vill jag bara veta vilka artister som kommer till vilken stad så man kan planera ännu mera, yaaay!! Längtar juuu!! Premiär i Stockholm den 15 maj, ska bli så jäkla kuuuul :D

Imorrn blir de en pluggdag, det måste bli en pluggdag, punkt slut!!! Jag ska ha författarpresentation på måndag och det måste jag göra för att kunna få MVG!! Gaah! Sen lär jag fixa filmrecensionen också, och börja skriva lite smått på min fördjupning!!!

Så får se om de blir nå inlägg imorrn, kanske på kvällen då : ) hihi!
Nu ska jag fortsätta vara lite social här, höres!
Massa kramar
Carro

image659

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback