Måndag!

2008-04-07 @ 15:13:00
Ja halva dagen har nu svischat förbi :P hahaha!! Gud så skönt!!

Vaknade av min klocka vid halv åtta idag, men kom inte upp förrän vid åtta, in i duschen och gjorde mig redo för skolan, haha!! De verkligen spöregnade ute så de fick bli bilen, tråk!! Jag skulle ha Svenska B vid tio-tiden! Yaay, det gick väl hur bra som helst.. A pratade på som hon brukar göra, härlig men ibland lite vimsig brud ;D haha! Efter lektionen så pratade jag och S lite med henne, för vi hoppade ju in i kursen nu och ville ha reda lite på vad som hänt innan, men där fick vi inte så himla mycket till svar HAHA, bara att vi skulle ta en sak i taget, hm ja!! Men ska skriva klart sammanställningen till på torsdag iallafall och då ska även 2-3 frågor in om realismen/naturalismen också : ) hihi!!
Var hemma till halv ett ungefär, då slog jag en pling till Sanela för hon hade ringt. Och jag ska köra hennes vattengympa pass ikväll, åh hoppas inte drygtanten är med HAHA. Sanela skulle ta min gympa på onsdag, hihi, skööönt, men jag kanske drar dit på dansen efteråt istället, får se helt enkelt hur jag ligger till med plugget!! Jag som tänkte plugga nu när jag kom hem, men icke då! Jag sitter här och lyssnar på musik och taggar, yeah ; ) hihi..

Nej jag ska nog ta något att äta eller nåt.... skriver mer ikväll efter jobbet!!
Kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback