Måndag!

2008-04-21 @ 16:20:48
Jag sitter här och gör ingenting för tillfället....

Klockan ringde vid sex imorse, tänkte ju som sagt plugga lite (a) Men nej, de orkade inte Carro!! Men upp kom jag och jag gjorde mig klar och sådära, för att sedan ta en promenix till skolan : ) Började med svenskaB vid tio tiden, vi skulle redovisa författarna idag, men jag var ju liksom inte såhär förberedd så jag ska göra de på måndag och då hinner jag lära mig lite norska med (a) HAHA! Till lunch blev det en yoghurt, yeah! Sen svenskaA vid ett, där vi mest höll på med våran fördjupning, vi skulle skriva lite, men jag kom nog inte så långt alls jag! Jag satt och blängde runt på nätet istället, kollade min blogg bland annat som A blev väldigt nyfiken på HAHA ; ) Får se om hon hittar hit nån gång!!! Men iallafall jag ska prata med henne om min fördjupning på onsdag : ) I need help liksom!
Jag kom hem vid halv fyra ungefär och har bara hunnit äta sen dess.. Jag ska ta och lyssna igenom en låt på min vattengympa skiva nu, för jag ska nämligen iväg och köra de ikväll istället för Sanela, men då tar hon mitt gympa pass på onsdag :D haha, yeah!

Jag skriver mer ikväll!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback