Nada to do!!

2008-04-21 @ 21:11:35
Jag kom hem för nån timme sen.. Var som sagt iväg och körde vattengympa vid halv sju och det gick väl bra : ) Nitton personer denna gång, de var faktiskt skönt med icke full grupp, haha. Ska iväg och köra vattengympa imorrnkväll också, eller kanske bara. För tillfället är det bara en person bokad där, så den tänker jag fixa bort isf!!

Just nu sitter jag här och äter ostbågar och diggar Caracola, hihi! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på och sova känns det lite för tidigt för xD HAHA! Men de kanske kan bli någon film eller något snart : )

Massa kramar
Carro


" Bright eyes keep my love alive
You give me the moon
And I give you the stars tonight
All night you keep my love alive
I gotta get it and you give it baby
Show me the light
Bright eyes keep my love alive
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback