Onsdag!

2008-04-02 @ 22:59:29
Dagen började inte bra, jag var så jäkla trött så jag missade skolan HAHA. jaa eller jag orkade inte ta mig upp, så jag missade väl den med flit, vaknade sista gången vid tio i nio och då var det ingen idé!! Hoppade in i duschen och slog mig ner här vid datorn, kollade runt massa!! Sen blev det Våra Bästa år :D iiih, haha! Efter det så la jag mig och vilade en stund, var ju så sjukt trött asså :S Vid halv fyra typ så slog jag en pling till Sanela <3 pratade lite snabbt med henne!! Sen blev de mat, eller rostade mackor innan jag skulle ta mig till badet.. Körde gympa vid fem och det gick bara fint, men shit va jobbigt de var, känner mig hemskt otränad för tillfälle :S haha. Blev jäkligt trött efter det passet ialf, men Sanela skulle ju köra dansen efteråt så där blev ju såklart jag kvar!! :D De är ju bara sååå kul ju!! Efteråt blev det massa snack med Sanela, tog sällis hem till henne och stod där och pratade en stund : ) Vi skulle ta och träffas lite nästa vecka <3
Sen var det raka vägen hem och satte mig vid datorn och här sitter jag ännu och pratar med Anna-Karin, Emma, Milla och Micke :D!!! Sitter även här och diggar musik så det står härliga till, råplugga ;D HAHA.

Ciao de var allt för mig!
Massa kramar

image591
Tack för att Ni finns, älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

ÄLskar dig med (L) Råpluggning is the shit! :D

Go, go ........
YEAH!!

2008-04-02 @ 23:26:19
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback