Sol, sol... sol :D

2008-04-23 @ 20:01:58
Fy faan va de är härligt asså :D Solen skiner och de har den gjort hela dagen lång, så himla varmt har de varit ute ju!! Självklart så har jag och syster legat ute och pressat idag me (a) men de är ju ungefär 25 grader på altan ju, stekhett! HAHA! Vi bakade även lite, hon gjorde kladdkaka och jag gjorde scones ;D Mumsigt!
Mer idag... jag var till skolan imorse, hade svenska lektion, skulle ju prata med A och de gick snabbt.. Så nu vet jag för stunden va jag ska skriva om, gött!! Men jag gjorde ju inte så mycket på lektionen om man säger så (a) Nu ikväll så har jag varit på badet och dansat lite, så underbart, och träffat Sanela också :D thihi.

Nu sitter jag här och trycker igen, men ska nog bara ta på lite musik här och slå mig ner i soffan och plugga lite : ) Hörs!
Massa kramar
Carro

Ps: sry my friends, att jag inte är så social, tillgänglig på msn så mycket, men just nu är det hemskt mycket i skolan :S Men JAG SAKNAR ER ska ni veta!! -nivetvilkaniär-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback