Söndag!

2008-04-06 @ 22:01:22
Jag sitter och kollar på Flightplan men just nu är det paus och sedan Nyheterna, haha!! Jag sitter även här vid datorn och blänger lite smått. Diggar musik som vanligt, thihi!

Idag vaknade jag vid 12 och sen dess har det inte hänt mycket, haha. Jag fastnade som sagt vid denna dum burk på en gång HAHA! Så här har jag suttit och blängt hela dagen, spelat lite röj och sådära! Och nu ikväll har jag faktiskt kollat lite på min svenska uppgift och skrivit lite granna!! Känner att jag behöver inte fixa den till imorrn, ska prata med A först, men på torsdag ska den vara klar : ) hihi! Har även kollat på film ju, Mr & Mrs Smith!!

Så fort filmen är slut så blir det nog sängen för mig om jag ska hinna upp imorrn, börjar nämligen vid tio : ) Och jag tänkte ta och sola innan kanske, om jag orkar (a)!!

Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback