Stooockholm!

2008-04-19 @ 22:27:53
Klockan ringde vid sex igår, upp och hoppa, gjorde mig klar och tog sedan bilen ner till resecentrum!! Min buss gick vid 7.55!! Framme i Stockholm vid 10.40 ungefär, då begav jag mig till donken, åt lite där och sedan kom Milla och mötte upp mig och vi drog ut på stan :D De blev massa shopping för Milla men för mig blev det bara ett linne : ) hihi! Sen tog vi oss hem till Milla och bytte om och sådära, för att sedan ta oss in till stan igen, Åhlens city!

Ungefär vid tjugo i fem så kom vi dit, träffade Micke där! Vi ställde oss i kön direkt, de var några före oss, jag träffade även Anna lite snabbt, trevligt!! : ) Vid fem så kom Sanna Nielsen, så fiin ju! Man lära köpa skivan också :S så nu har jag två (a) HAHA! Vi kom fram till Sanna och pratade lite snabbt, tog kort och sådära! Fick en plansch på ut vägen, så vi ställde oss i kön igen, hihi! Ville ju ha planschen signerad, pratade även lite till, tog hejdå och sedan stack vi vidare till Täby centrum! Väl framme så letade vi upp Tegelbruket, där Caracola skulle vara :D Micke var in och frågade om det skulle gå för han att komma in, men det gick ej :/. Efter det så tog vi oss till donken för att äta vår kvällsmat!! Och när vi satt där så bestämde vi att vi skulle hänga på Micke hem, för klockan var bara sju typ, och vi skulle inte in förrän vid 22.. Så vi tog bussen hem till han, där kollade vi på tv!! Klickade emellan Så ska det låta, Talang och Sing a long ;D HAHA! Sen när allt de var slut så tog jag och Milla bussen tillbaks till Täby, kom till Tegelbruket strax före tio typ : ) Gratis inträde innan tio ju ; ) HAHA!

Vi kom in, lämnade jackan och vi snurrade runt lite innan vi slog oss ner vid ett bord! De var mycket äldre folk där då, man kände sig minderårig HAHA :P Trodde som sagt att Caracola skulle vara vid 23 för de stod så på deras sida men icke då!! HAHA, det började komma in lite mer folk efter halv tolv typ, lite yngre folk också : ) Strax efter tolv så kom dem dit och då förstod vi att de skulle sjunga vid halv ett, som de brukar vara på nattklubbsspelningar!! Klockan blev halv ett och de gick upp på scenen, Emma och Frida vinkade till oss när de gick förbi, hihi ^^. De var ju inte så värst mycket folk och inte var de något drag precis där :S HAHA. Men tjejerna var grymma som vanligt, körde sju låtar plus sitt schlagermedley, som vi bara älskar (a) thihi, de är ju bara så sööta, speciellt Emma!! De var klara strax efter ett.. Och vi missade vårat tåg då, ingen idé att springa ut, så vi bestämde oss för att ta taxi sen!! Vi stod och väntade på dem, men tillslut så kom de ut!! Emilie, som gick först, såg inte oss direkt men sen stanna de mitt framför oss och då såg de oss allihopa, fick kram av alla och frågade hur de var : ) thihi. Vi pratade lite snabbt, bestämde träff utanför för att ta ett snabbt kort innan de skulle dra!! Tog kortet, pratade lite snabbt och så :D Och sedan tog vi hejdå och vi letade reda på en taxi som skulle ta oss till centralen ;D De var en mycket trevlig chaffis vi fick, han pratade massa och spelade upp massa bra låtar för oss som vi lära höra!! Han hade egen studio lr vad han babblade om, han var kompis med Sannas låtskrivare HAHA ; ) Men iallafall, vi kom fram till centralen vid tjugo i två typ, och då hoppade vi på bussen hem till Milla : ) Var nog hemma vid kvart i tre kanske, då la vi oss direkt men kollade först igenom inspelningarna från kryssningen, ååååh minnen <3 Vi släckte nog ner strax innan fyra och vi somnade nog ganska så direkt HAHA!

Vi vaknade vid halv 12 typ idag och det har inte hänt mycket alls!! Vi snurrade runt lite på stan och sådära, vi var ju så jäkla trötta så de gav ju inget!! Tog oss till centralen för att äta ;D Så vi satt där i trappen och åt och bara ugglade, shit va tiden gick segt asså HAHA! Men sedan tog vi oss över till terminalen, satt där en stund och pratade och lyssnade på musik! Sen kom min buss och vi tog hejdå och så! Ses ju nästa helg ;D hihi. Bussen var typ fullproppad, och jag var trött och min mp4-spelare dog HAHA!! Så trååk, men hemma till halv åtta, då var de bara att ta bilen hem igen!! hihi ^^.

Tack Milla för dessa dagar, underbart :D thihi! Minnen för livet, tack för att du finns!! Ses snart igen, KÄRLEK!

image658
Smiling in love
Carro

Kommentarer
Postat av: Milla

Naw :D tack själv saknar dig ju,tomt här utan dig.tusen tack för dom här dagarna mkt saker fram över :D fast först nästa helg :D. Tack för att du finns. älskar dig

2008-04-20 @ 00:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback