Tisdag!

2008-04-15 @ 22:22:58
Idag har det inte hänt mycket alls, jag har suttit här och blängt ;D haha! Lyssnat på musik, framför allt Caracola, Face-84 och Easy kit (a) Yaaaay!! Jag längtar tillbaks till kryssningen... ååååh :' ) Jag har inte fått alla bilder ännu, det är därför det inte kommit upp något inlägg, men imorrn kanske alla bilder kommer till mig, det visar sig ;D hahaha!

Jag har varit och jobbat nu ikväll, körde vattengympa och det ska jag även göra imorrn bitti, så drygt ju!! Orkar inte gå upp vid sex :S menmen, de går väl fort bara jag börjat köra xD Sen är det skola imorrn också, direkt efter typ, hinner bara hem och duscha sen iväg!!! Oj juste, jag ska lämna in nåt om min fördjupning, :| faaan också!! Inte gjort ett piss, lala!! Lär fixa de kanske innan det blir sängdags!

byebye, sov så gott sen gott folk : )
Kärlek
Carro


jag älskar er <3 -nivetvilkaniär-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback