Tisdag!

2008-04-22 @ 21:23:39
Vilket underbart väder det har varit idag igen, klarblå himmel och solsken :D Det kan inte bli bättre, sommaren är påväg verkligen!!

Jag började min dag här vid datorn, sen till tvn för att se Våra Bästa år, va händer liksom?! HAHA! Sen blev de varmt ute på altan så jag gjorde syster sällskap där, de var väl säkert 21-22 grader iallafall! Vi låg i bikini-topp och mjukisbrallor ;D HAHA! Men fyfaan va hett asså, vi låg där i några timmar :D Sen började klockan bli lite mycket, så det blev mat och sedan iväg vid halv sju ungefär, till badet för att köra vattengympa och det gick fint, men de var lite jobbigt och varmt HAHA!

Och nu sitter jag här och diggar musik ^^. Jag äter upp de sista ostbågarna också (a) Så gott ju! Och inget jäkla plugg har det blivit idag heller, jag blev ju tillsagd att läsa på lite på min fördjupning så jag vet va vi pratar om imorrn HAHA, men jag har inte kommit så långt, jag fattar ju nada xD hahaha!

Höres!
/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback