Tomorrow!

2008-04-17 @ 23:31:56

Det har inte hänt så mycket sen sist, har mest suttit här och pratat med massa vänner och lyssnat på musik!! Just nu så försöker jag packa, men vet inte riktigt vad jag ska ha med mig för kläder HAHA ; ) Men det blir nog bra tillslut, lär fixa allt nu ikväll innan jag lägger mig!! : )

Imorrn drar jag till Sthlm, en liten snabbvisit ;D Bussen går någorlunda tidigt, så jag ska sova snart!! Men iallafall,väl där så möter Milla upp mig :D iih ska bli skoj att ses igen! Och vi ska ta en sväng runda på stan, se Sanna på Åhléns city och sedan vidare för att se Caracola på kvällen, det kommer bli en lyckad dag :D hihi! Lördag vet inte vad som händer men på kvällen där så åker jag hemåt igen!!!

Skriver mer igen när jag kommit hem, ha de gött alla!!
KramKram
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback