Torsdag!

2008-04-03 @ 21:49:44

Jaa, nu har hela släkten vare här iallafall ;D hihi!! Och det har fikats så det står härliga till, proppmätt just nu ju! Alla var så snälla och gav mig pengar, jag badar i pengar, nej men nästan HAHA. TACK allihopa, det är preciis vad jag behöver ju (a) Nu ska det shoppas kläder till sommaren!! :D Valbo Nästa ;D
Farmor, tack för korten och autograferna du fixade :D hihi.

Tack alla goa vänner för alla Grattis-inlägg, sms, och allt annat här på internet,
NI ÄR UNDERBARA <3

Nej ska nog kika lite på Mello dvdn nu känns det som.. Och drömma mig tillbaks <3
Massa kärlek
Carro


Kommentarer
Postat av: llloolo

cool bakgrund ;)

2008-04-03 @ 21:55:06
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback