Torsdag!

2008-04-17 @ 16:46:34
Idag var det skola igen, jag promenixade idag, sköönt! haha! Hade svenska lektion vid kvart över tio : ) Och där hände det inte mycket, fick hålla på med våra författarpresentationer.. Slutade vid tolv fast jag och några till blev kvar ett tag, men jag blev klar vid halv två : ) Kom hem till två ungefär och då bestämde jag och syster att vi skulle baka (a) HAHA! Vi var så sugen på nåt, och det blev så att vi bakade lite scones, så sjuuuukt gott ju :D Så det mumsade vi på och kollade på sjunde himlen!!

Och nu sitter jag här och blänger, har nyss slängt ut ett inlägg med massa bilder från kryssningen, så de är väl bara att scrolla ner ifall ni vill se ;D HAHA! Jag längtar ialf tillbaks ju, ååååh så kul vi hade <3

Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback