Vilket liv...

2008-04-26 @ 17:09:54

Ja här sitter jag... faan också liksom!!

Hur det gick med plugget.. ja de kan väl alla gissa sig fram till här!! Nada gjort liksom, jag började ju kolla på seminariums frågorna men vafaan, jag fattar ju inte ens frågorna där, egentligen borde de vara hur lätt som helst, för svaren finns i boken men det måste vara en jäkel på att skriva frågor för jag kan då inte dem! Men jag ska ta tag i de igen och kolla lite, men lär fixa min fördjupning, hjälp!!!

Milla kommer ju ikväll som sagt! SÅ NU LÄR JAG SÄTTA LITE FART MED PLUGGET!! Jag struntar i seminariumet för stunden och gör författargrejset, för de är inte mycket kvar där ju!! : )

På återseende!
KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback