14/8 - Nästan alla lämnar mig...

2008-08-18 @ 02:01:59
Klockan stod på ringning vid halv åtta.. Jag var upp och duschade, sen åt vi alla frukost : ) Och jag ljuger inte nu när jag säger att de var is i mjölken, den hade frysit xD HAHA. Sen packade vi ihop alla våra grejer och städade ur rummet : ) Checkade ut strax efter halv tio : ) Tog oss raka vägen till centralen och där satt vi på en bänk och pratade lite och var väldigt trötta xD HAHA. Efter en stund så kom en Linda gående med pojk, haha, vinkade på henne och hade kul!!! Vid halv tolv så drog vi iväg och åt lite, eller de andra åt medans jag kollade på xD HAHA Och Mika kom även när vi satt där : ) Sen trallade vi tillbaks till vår bänk och satt där och pratade och åt lite glass : ) Vid halv tre ungefär så tog vi oss ut till rätt spår och där sa vi hejdå till Micke och A-K, sen drog vi andra vidare till bussterminalen och där sa vi hejdå till Emma, haha. Tråkigt som fan att ni drog allihopa : ( <3 Jag och Mika blev kvar och vi slog oss ner på bänken en stund till, sen gick vi och mötte upp mamma, Ankan och Robert när dem kom in : ) hihi. Låste in väskan och babblade lite, sen drog jag och Mika ut på avenyn :D Kikade runt där massa, slog oss ner på kungstorget med en varsin rem och bara pratade om allt, så mysigt ju : ) thihi.

Vid halv sex var de dags för mig att träffa resten och äta något : ) Så sa hejdå till Mika och allt, så hiiimla tråkigt ju : ( men vi ses ju faktiskt snart igen <3 hihi. Vi drog och åt på Burger King och sedan efter de begav vi oss till Götaplatsen.. Vi skulle ju som sagt se Backyard babies, Ankan ville se de så vi alla hängde på.. Men först var de Butterfly imp, som var förband.. Sen spelade Takida en timme typ, dem var bra : ) Och sedan var de dags för Backyard babies, vi stod ganska skapligt där, typ 3 meter från längst fram xD HAHA. Stod där en timme och glodde på dem, när de var slut så drog vi bort mot centralen.. Och därifrån tog vi bussen till Landvetter och där blev vi hämtad av Roberts pappa och tog oss ut till Härryda, till stugan där : ) De var mööörkt där, men ändå mysigt ju : ) hihi. Men iskallt i stugan ju xD Vi åt lite och sedan var de sängdags xD I den iskalla stugan, jag sov fan med palestinasjal och sockor på.... HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback