1/8 - Slappdag!

2008-08-05 @ 23:41:17

Riktig slappdag, eller vette fan om man kan kalla de slapp dag egentligen xD HAHAHA. Vi var iallafall in till stan en sväng och var även ner till parken och glodde : ) Tänkte om vi hann träffa N lite, men de gick åt skogen så de blev inget av med de : / HAHA, blir fler gånger ; ) haha. Så vi for hem, åt lite och sådära.. Kollade på High school musical :D Som jag bara älskar, och ja jag längtade tillbaks till Mallis något enormt när jag såg filmen.. Jag såg hela deras show framför mig när låtarna spelades xD HAHA. Och vi fixade även med lakanet till krysset då också xD HAHA. Hej och hå, de var la drygt... Men galet va snyggt de blev ju ;P thihi. De blev en seeeeen kväller, fyfaaan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback