Dags att sova...

2008-08-07 @ 02:23:42
Ja nu känner jag faktiskt att de är dags för lite sömn, om jag ska orka morgondagen xD HAHA.

De blev lite fruktsallad tidigare här, så sjukt gott ju : ) Och sen såklart blev de ju popcorn också :D iiih så gött!! Men nu ligger jag hungrig här, har nyss ätit upp mina dextrosol xD HAHA. Så gott ju... Pratar lite med Milla på msn också <3 hihi. Och lyssnar på musik... Jag har inte hunnit packa så mycket heller, för allt lär strykas och de ska mamma göra imorrn, drygt xD HAHA. Jag måste verkligen få ner allt, jag får inte glömma nåt...
Nej om man skulle tänka lite på refrängen... Klockan står på ringning, ska hämta upp A-K på resecentrum imorrn förmiddag : ) Najs :D Hörs mer imorrn, go´natt gott folk!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback