...

2008-08-06 @ 13:47:13
Nyss ätit frulle xD haha, lite sent men jaa jag har inte hunnit tidigare (A) HAHA. Jag har inte gjort så mycket på min lista, bara bloggat om helgen men de kanske ni sett redan : ) HAHA. Jag tänkte ta och skirva lite packlista nu, och försöka plocka fram lite kläder men allt ligger i tvätten för tillfälle typ xD Och jag kanske ska slå en pling till pappa också och se om resväskan är ledig så jag kan ta den.. Annars blir de panik asså... 

För tillfälle så sitter jag bara här och glor, pratar lite med Milla och lyssnar på musik : ) treevligt!! Sonjas Nån som du spelas, så underbar. Jag saknar Sonja fan!!!

Skriver väl mer senare...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback