Fredag!

2008-08-29 @ 10:42:30
Vaknade för en stund sen, sitter här som vanligt.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt!! De verkar vara fint väder ute också för stunden, kanske ska ta en tripp ner till stan senare kanske, hmm.. Vi får se helt enkelt vad som händer.. Jag lär nog packa lite också, jag åker till Stockholm igen i helgen : ) haha, känns inte som jag gör något annat, men liksom, jag bara ääälskar Stockholm <3 Nrj in the park står på schemat ;D Haha, kanske ska städa rummet lite också, de började jag ifs med igår lite grann, de är kul ju xD haha. Skriver väl mer senare, klockan är ju inte ens mycket ju...

Får inte glömma....
GRATTIS EMMA 18-års dagen :D Hoppas du får en helt lövely dag <3
Sänder massa Kärlek till dig!!

Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack söto! <3<3<3

2008-08-29 @ 14:59:07
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Mika

Ja, Grattis Emma! :) <3



Och NRJ in the park. Jag behöver väll knappt säga att jag är A V U N D S J U K ?!



Puss!

2008-08-29 @ 16:13:18
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback