Komvux...

2008-08-19 @ 15:28:50
Jag cyklade som sagt till komvux tidigare.. Måste säga att de var jäkligt ovant att cykla i Sandviken xD HAHA. Jag har ju fan inte suttit på en cykel på typ en månad xD HAHA. Och de har faktiskt hänt lite grejer i Sandviken, byggt klart lite smågrejer och flyttat lite grejer i stan xD haha. Mysigt ju... Men iallafall, tillbaks till komvux.. De hände la inte så mycket, pratade lite snabbt med studievägledaren och bokade en tid med henne nästa vecka : ) Då ska vi ta och skriva in mig på lite kurser, men jag kunna inte börja nu i augusti.. Får börja i oktober, fatta oktober, jag kommer dö :O haha. Men vet inte ännu vilka kurser jag ska ha, hmm.. Jag lär ju iallafall göra klart svenska kurserna, men vet inte om jag ska skriva in mig på dem eller inte, lär prata lite med A : ) hihi. Sen funderar jag på att plugga upp historian igen också, haha, men de lär jag tänka lite på... Skulle vilja läsa medicinsk grundkurs också, kan ju kanske vara bra att ha xD haha. Sen lär jag ha nån till för att plugga på heltid.. Hm detta är svårt!!!

Men jag längtar tills allt är klart, så man har något att göra nu när alla börjar skolan och allt sådant.. De är ju så skönt att veta att man har något att göra om dagarna ju...

Nej nu ska inte ni få höra mer om detta skit xD haha. Ciao...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback