Onsdag!

2008-08-20 @ 18:24:13
De har inte hänt så mycket sen sist.. Jag blev tvungen att ta en ipren iallafall för att de gjorde så ont när bedövningen försvann xD HAHA. Och ja, jag är uppsvälld, haha, men som tur var så ser de ut som de är på båda sidorna, tur är väl de xD HAHA. Men men hoppas de hinner lägga sig lite iallafall...

Jag har bara suttit här vid datorn.. Glott igenom massa bloggar, snackat på msn, lagt in massa bilder på facebook (och ja, jag äääälskar facebook, jag lever fan där). Mormor kom hit på fika också, så de har fikas eller för min del bara glassat xD haha. Och nu försöker jag packa lite smått, de är inte lätt asså.. HAHA, finns inga kläder i mitt rum, alla är i tvättstugan eller i strykningen xD thihi, men de löser väl sig : ) haha.

Jag är hungrig också, men de blir la mat snart.. får se om jag kan få i mig något xD Hoppas de : ) hihi.

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback