Packad och klar xD

2008-08-29 @ 19:10:06
Här sitter jag och de har jag nog gjort hela jäkla dagen asså.. Inte tog jag mig iväg till stan heller, haha xD Jag har bara suttit i min säng här med datorn i knät typ... Bara inse att de är mitt liv xD HAHA, nejdå, de blir bättre när kurserna drar igång på komvux + att jag har tänkt köpa träningskort : ) iiih, lövely!!! Min höst är räddad typ!!!

Jag har nyss packat för helgen, asså de blev fan svårt att packa för bara lördag till söndag xD HAHA. De blev så lite grejer så jag fick plats i ryggsäcken, haha, drygt men vafaan!! Oj, kom och tänka på att man kanske ska ha regnjackan med sig, ett nytt problem då, hur fan ska den få plats xD HAHA. De löser väl sig...

Snart dags för mat också verkar de som : ) Mums så gott, jag börjar bli lite hungrig!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback