Packad... och klar ?!

2008-08-10 @ 18:52:19
Jag har nu packat klart allt till Göteborg, tror jag iallafall.. Ska komma ihåg och lägga ner min regnjacka nu ikväll också.. Jag blev tvungen att packa i min resväska till Gbg, för de fick inte plats i min stora väska xD HAHA. Så jäkla drygt ju, menmen... De ska ju regna alla jäkla dagar vi ska vara nere i Götet också... Liksom varför?! Vi vill ju ha strålande sol och värme ju... Men vi får göra de bästa av saken, vi har ju iallafall regnjacka, poncho och paraflax med oss xD HAHA.

Det är ju ganska så mycket vi ska hinna med i Göteborg också.. Bl.a. ska vi på Lotta på Liseberg, Rix fm festivalen.. :D Sen ska jag troligtvis på Backyard babies med syster om vädret tillåter de xD, kanske på Barnens allsång och jag ska försöka hinna med att se musikalen West side story :D -jag vill verkligen- HAHA spännande och se vad som blir av egentligen, nu när vädret blir skiiiiit...

Jag kommer inte ha med mig datorn till Göteborg så de kommer inte bli några inlägg under veckan.. De känns för drygt att släpa med den, för jag vill verkligen inte sitta fast i datorn när jag är där xD HAHA.

Nej nu orkar jag inget mer skriva, nu ska vi se om jag hittar på nå annat skoj vid datorn här.. Bye!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback