Sängdags...

2008-08-17 @ 00:09:22
Vi sitter båda här med datorn i knät.. Vi ska faktiskt dra oss till sängs nu : ) typ...

Hänt under dagen... Jag kom ju som sagt till Stockholm lite efter fyra, Micke mötte upp mig, vi låste in min väska och drog vidare till Hötorgscity : ) Där vi satte oss och väntade lite på Annamia som var konferencier för nåt där, hihi, efter en stund kom hon ner och de blev kramkalas, hihi. Hon är verkligen mys den bruden!! Vi pratade lite med henne, följde med henne in på Scala också!!! Sen sprang hon lite ut och in och babblade massa.. Vi hade kul!! Pratade massa mer med henne.. Strax innan sex skulle hon iväg till centralen så vi följde henne dit, mycket trevligt.. Följde henne till tåget också : ) Mer kramkalas och hejdå!!! Tack Annamia!!! Hon är ju underbar ju <3

Efter träffen så tog vi oss hemåt, här hemma blev de mat, korv med bröd : ) Sen har vi mest suttit vid datorn och blängt, jag har lagt in mina bilder från veckan : ) hihi. Och även påbörjat alla inläggen xD Dem kommer nog upp imorrn : ) thihi.

Sov så gott allihopa... Imorgon är de Skansen som gäller : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback