Sista inlägget...

2008-08-10 @ 21:50:43
Nu är jag duschad och klar här...

Det har inte hänt så mycket sen sist, jag har mest glott runt lite på nätet.. Och jag har börjat leva inne på Facebook känner jag!!! Men de finns ju mycket där xD HAHA. Jag chattade lite med Emelie tidigare också, hon hade de varmt och skönt.. Mys att prata med henne lite, jag saknar henne nå enormt!! Vill till Mallis, yees!

Detta är mitt sista inlägg nu innan jag drar till Göteborg : ) hihi. Åker imorrn och blir kvar i Göteborg till på lördag... Mycket som händer, tillbringa några dagar med teamet, de känns underbart <3 Och sen några dagar med familjen och sen även hinna träffa massa vänner, lövely!! Inga blogginlägg då som sagt, men jag är tillbaks i Stockholm på lördag, då lovar jag att blogga lite : ) hihi.

Längtar till imorrn, längtar till hela veckan, fyfaan va kul vi ska ha de :D hihi.

Ha de jättebra allihopa, Tack och hej leverpastej!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback