Snart...

2008-08-06 @ 17:16:55
Här sitter jag ännu och blänger... De har faktiskt inte hänt så mycket sen sist, skrivit en liten packlista.. Inga kläder, för jag vet fan inte va jag ska ha på mig eller med mig xD De är svåååårt ju!! Allt annat ligger typ framme.. Oj de slog mig nu, jag lär boka buss asså xD HAHA. De får jag göra snart, lär även ringa pappa nån gång...

De ser ut som de blir Cityfesten ikväll iallafall : ) De blir kul, kika runt lite bland stånden och träffa lite folk : ) Jag borde faktiskt packa klart först eller iallafall skriva upp vad som ska tas med, så äre bara packa ner de sen!!! 

Väntar på maten gör jag nu också, känner att de luktar nå konstigt där nere xD haha. Hm undra om vi skulle åka efter de ^^, shiit jag lär ta och fixa mig... Skriver väl senare igen : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback