Snart slut på denna dag!!

2008-08-19 @ 21:25:10
Sen sist har jag inte gjort så jäkla mycket, mest suttit här och snackat med goa vänner : ) Och längtat tillbaks både hit och dit, hela sommaren har varit Bäst asså.. Så mycket som hänt ju.. All kärlek, sommaren är oslagbar fan, inte riktigt slut ännu heller.. :D

Imorrn väntar tandläkaren, inget att se fram emot.. Jag ska dra ut tänder (tror jag iallafall), har liksom inte fått nån info om något.. Bara att jag ska vara i gävle vid åtta.. ja vi får la se hur jag mår efter de, för jag har aldrig dragit ut tänder, inte ens haft ett jäkla hål att laga, så ja, jag är faktiskt lite rädd!!! (A) haha. Men jag hoppas de går bra iallafall, jag kan ju inte dra mig ur allt detta om jag genomför detta imorrn...

Nej nu ska jag ner och se om de finns något gott där, är så jäkla sugen på nåt.. Popcornen tog ju slut xD HAHA.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför ska du dra ur tänder?

2008-08-19 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback