Sovtime ?!

2008-08-19 @ 01:54:56
Här ligger jag i min säng, kolsvart i rummet... Ligger och kollar på ett galet sött klipp från Söderhamn : ) hihi, jag älskar de ju!! Pratar även med Milla på msn, myspys!! Jag kikade på klippen från Mallis tidigare också, gud va jag längtar tillbaks asså, de är helt sjukt!!! Underbart att se tillbaka på, ska fixa ihop en liten film med de sen också : ) hihi. Kanske dags för sängen snart, hmm, eller sängen ligger jag ju redan i men att sova menar jag... Ska ju ändå upp i skaplig tid imorron ju, finns en del som måste fixas...

- Dra till Komvux, skriva in mig på kurser där...
- Svara när tandläkaren ringer xD
- Maila chefen på badet.
- Kolla buss/tåg.
- Ringa lite personer.
- Hem till pappa ? (om de blir tid över)
- Och såklart: Blogga ;D

Nej nu ska jag fortsätta kolla på klippet, sen får vi se om de blir nå sömn...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback