Stockholm... igen!!

2008-08-30 @ 10:03:48
Ja så var de dags igen.. Jag drar ju som sagt till Stockholm igen :D haha. Min buss går om sisådär 40 min.. de är gött, får ju skjuts av mamma dit : ) hihi. Denna gång ska vi inte missa bussen xD haha. Jag har nyligen packat ner allt skit i väskan och dragit igen den, så de är fixat!!! Juste, skorna.. ska plocka fram dem me.. Så, fixat!!

Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och så innan de är dags att stänga ner här... Jag har inte datorn med mig till Sthlm, de känns som de inte är någon idé faktiskt, jag kommer ju hem imorrn kväll igen så då kan jag blogga då : ) hihi. Men ikväll är de ju NRJ in the park som gäller, de ska bli najs : ) Och imorrn ska vi till ut till Gärdet, Tjejmilen och träffa Annamia, hon är speaker där : ) De ska bli riktigt trevligt!! Efter de så rullar bussen hemåt...

På återseende!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Adde

Gud va du skriver hihi haha efter varje mening, otroligt störande att läsa. För så roligt är det inte. Så om du tar bort det, så kan man läsa utan att haka upp sig. hihi

2008-08-30 @ 15:02:48
Postat av: anorah

Äh vad är det för fel med att vara lite glad och skratta??



Glad ska man va, annars kan man dra, haha, hihi, hoho,höhö,hähä,håhå,huhu,hyhy,hehe,hkhk... ?



Tjohooooooo!!!!!



//a

2008-08-31 @ 11:47:43
URL: http://www.myspace.com/anorah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback