Tillbaka i lilla Sandviken...

2008-08-18 @ 20:28:05
Yes, äntligen hemma igen...
Efter några dagar borta i storstäderna, Stockholm och Göteborg : ) hihi. Så känns de gött att komma hem faktiskt.. Men shiit så himla fantastiskt allt har varit, åååh!! Vännerna, "idolerna" och all den kärlek vi haft tillsammans, galet <3 hihi.

Nu sitter jag här hemma och jag ska faktiskt ta och packa upp mina väskor : ) Inte roligt alls, men måste nu för jag kommer inte orka göra de sedan... HAHA.

Vi vaknade jäkligt sent idag, så vi har inte gjort mycket alls.. Mest bara suttit vid datorn och blängt lite och bloggat lite : ) Riktigt skönt ju.. Strax efter fyra tog vi oss in till terminalen och jag hoppade på min buss vid 17.. Tråkigt att säga hejdå ju, men vi ses ju snart igen :D hihi. Treevligt!!

Nej nu ska jag packa upp, skriver igen senare...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback