18/12 - Mysig spelning <3

2008-12-19 @ 12:07:45
Vi kom fram till Gävle i god tid, upptåget kom så jag hoppade på det direkt med all packning xD Eller hade bara min stora bag och dataväskan!!! Tåget gick vid halv sex!! Det var verkligen drygt att åka ju, men de var billigt :O Betalade bara 72 spänn till Upplands väsby, fick lite rabatt med sl-remsan också : ) hihi. Najsnajs! Messade med Micke också, han mötte upp mig i Upplands väsby, var där typ 19.10 och pendeln mot Märsta gick vid 17 över : ) Hoppade på den och letade sedan på bussen mot Arlanda stad :D hihi. Kom fram där vid kvart i åtta :P Och när vi var påväg in så såg vi Karolina vid en bil utanför, där de höll på att packa upp och in skivorna :D hihi. Så vi bestämde oss att gå fram och även då kom Shirley, Sonja och Rasmus xD HAHA. Pinsamt ja, men jag hejade på Sonjis och sedan trallade vi inåt med dem typ, men svängde av vid scenen, de gick vidare till något rum : ) De var lite folk överallt fan xD Frågade Karolina och en till kille där om jag kunde dumpa min väska bakom där och det gick bra, bara att jag höll koll på den själv : ) Tog plats framme vid scenen, eller lite snett på sidan blev det : ) Men vi såg bra iallafall, vi såg även att Ingemar var där, hihi!!

Strax efter åtta var det dags för brudarna, de entrade scenen, så sööta ju!! De sjöng sina vanliga tre låtar, Light a candle, Another winter night och Silent night!! Så himla mysigt ju, och de är så underbart goa ju!! haha. Efteråt var det dags för signering igen, haha :D Vi gick och pratade lite med Ingemar, trevligt : ) Sen stod vi mest och pratade och fotade på girlsen.. Kön började ta slut så vi ställde oss där :P Kom fram och pratade massa, dem är goa fan :D iiih. Bestämde med Sanna att vi skulle haffa dem efteråt och ta kort innan de skulle iväg xD haha. Sen stod vi mest där och fotade, söta bilder ju!! Sen skulle de tralla därifrån, så vi sprang över till den sidan och stoppade dem lite snällt (A) haha. Så vi hann med ett varsitt kort med dem, också lite kramkalas också, myys!! Det blev hejdå, syns snart och vinkvink!!

Vi stod kvar där lite, tog alla våra grejer och pratade lite grann med Karolina också, trevligt : ) Sen drog vi in på Ica maxi för att kolla lite grann.. Micke köpte massa, haha, jag hittade inte det jag skulle ha xD Så typ efter en kvart så var vi klara och skulle tralla ut till bussen xD Tror ni inte att Shirley, Sonja och de är utanför då... Men vi sprang typ mest förbi dem då, för de hoppade in i bilarna xD haha. Och säger bara, Sonja är sööt xD hihi. Hoppade på våran buss som redan stod där och den blev ganska så proppad med folk, sen på pendeln till centralen och sedan t-banan till Mörby och där tog vi bussen hem till Micke xD haha. Vi var la här hemma runt halv elva typ.. Jag åt lite macka också, för hade ju inte ätit nåt på hela dagen, bara lunchen vid 11 liksom xD haha. Gott var de iallafall. Sen bäddade vi upp och la oss typ direkt. Pratade lite och sedan somnade vi.. Go´natt typ!!!

Tack Sonja, Sanna och Shirley för att ni är så jäkla härliga :D
Underbar kväll ute i Arlanda stad <3


n i  ä r  b ä s t . . .

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh vad jag längtar till söndag när jag läser det här! Ses då <3

2008-12-19 @ 14:15:08
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Alicia Eriksson FOTO, MODE/MAKEUP

vad kul :D

2008-12-19 @ 14:34:21
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback