Dagen innan...

2008-12-23 @ 12:44:30

Här händer det inte mycket alls. Åt frukost för en stund sedan med systeryster : ) hihi. Det finns inte så mycket att göra här, blänger runt på samma saker om och om igen, det är väldigt drygt ju!! Men jag tror jag ska ta och packa ihop lite grann i en väska som ska med till pappa idag, ska nämligen till han senare idag!! Lättast att vara där ikväll när vi åker tidigt imorrn till farmor : ) hihi. Vet inte riktigt när vi åker till pappa men det blir väl runt fem-tiden kanske. Jag måste lägga in lite inspelningar på datorn då, plus att jag måste skriva ut lite historiauppgifter : ) haha.

Men ja, nu har jag tråkigt igen, men ska la ta och packa lite så jag har något att göra : ) Ta på lite julmusik också, de sitter aldrig fel :P hihi.
Tjing!


Vår julegran... hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback