Dags att dra sig...

2008-12-09 @ 21:08:51
Det har inte hänt mycket alls sen sist. Har packat lite grann för morgondagen, provat mina kläder också. Det blir najs, hihi. Men de kommer se galet kul ut att komma värsta uppklädd på bussen imorrnbitti vid halv sju xD HAHA Plus på tåget, HAHAHAHA. Vi kommer iallafall få oss ett gott skratt ;D hihi.

Sen har jag mest suttit här vid datorn och pratat med folk på msn. Såg även reprisen av Singing Bee, när N var med, i miss her... Sen kollade jag även på Vänner och SOS familj!!! Nu är de nån film på tv också... Ska kolla lite grann!

Nu börjar klockan bli "mycket", jag ska dra mig härifrån. Ska försöka få lite plugg gjort och sedan lägga mig i skaplig tid. Min klocka ringer vid fem imorrn XD DÖD!!!! Hörs på torsdag igen, troligtvis torsdagkväll, för de blir skolan hela dagen...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback